Your Cart is currently empty.

 наш cтатусSKYPE

 phone(056) 788-38-81

 vodafone(050) 320-91-96 

 ks(067) 627-66-93

 lifecell(063) 374-86-66

Інфоцентр Статті

ДНІПРО, ПОПКОРН, КІНО! Як американський попкорн VOGEL завоював Україну

ГЛЯДАЧІ ДО КІНОТЕАТРІВ ПРИХОДЯТЬ РІЗНІ: ХТОСЬ ВІДДАЄ ПЕРЕВАГУ ДРАМАМ, ХТОСЬ КОМЕДІЯМ, ХТОСЬ БОЙОВИКАМ. АЛЕ БІЛЬШІСТЬ З НИХ ОБ'ЄДНУЄ ПОПКОРН, ЯКИЙ СУПРОВОДЖУЄ ПЕРЕГЛЯД ФІЛЬМІВ. ЦЯ АМЕРИКАНСЬКА ТРАДИЦІЯ ВЖЕ МІЦНО ВВІЙШЛА В УКРАЇНСЬКЕ ЖИТТЯ, А ПРИСМАК ПОВІТРЯНОЇ
КУКУРУДЗИ НЕВІД’ЄМНО ПЕРЕПЛІТАЄТЬСЯ З ВРАЖЕННЯМ ВІД ФІЛЬМУ: В ІДЕАЛІ ЯКІСТЬ ТОГО Й ІНШОГО МАЄ БУТИ НАЙВИЩОЮ.

Компанія «Техніка Дніпро» розпочала свою діяльність 15 років тому й сьогодні обіймає понад 60 % ринку «кінотеатрального попкорну». Багато в чому завдяки дніпровцям Україна перебуває серед лідерів зі споживання американської повітряної кукурудзи в усій Європі. А в найближчих планах у «Техніки Дніпро» – не лише збереження позицій лідера на українському ринку, але й розвиток на інші країни. Успіхи українського бізнесу не залишилися поза увагою за океаном. На запрошення українських партнерів міжнародний менеджер з продажів провідного бренда попкорну Vogel Клаудіо Данус цього літа відвідав Україну, яка для компанії ConAgraFoodservice (власник бренда) з «невідомої крапки на мапі світу» перетворилася на солідного партнера зі значними обсягами поставок та великими перспективами. Розвиток кіноринку й ринку попкорну відбуваються паралельно. Зростання кінотеатральних мереж, відродження українського кіно та збільшення аудиторії кіноманів напряму впливає на продажі в кінотеатрах.
Олександр та Аліна Гончарови й Клаудіо Данус розповіли VGL сinema про те, як складалося американсько-українське партнерство, як попкорн Vogel завойовував Україну та як компанія «Техніка Дніпро» бачить себе в наступні 15 років.

 mg_0010

e-max.it: your social media marketing partner

Сервіс обладнання або як "спати спокійно"!

catalog2014-3001

У попередніх статтях ми знайомили читачів з особливостями сировини для виробництва попкорну, розкривали секрети успіху готової продукції для concession- зон. Але не можна обійти увагою таку важливу складову безперебійної роботи кінобару, як устаткування для приготування попкорну, а також його зберігання, презентації й видачі клієнтам.

«Техніка Дніпро» є авторизованим дистриб'ютором Gold Medal Products – світового лідера з виробництва устаткування для funfood-індустрії. Найбільш популярним в Україні є обладнання для розкриття й карамелізації Gold Medal, представлене широкою лінійкою – від невеликого побутового апарата до величезних промислових машин і ліній.

e-max.it: your social media marketing partner

Попкорн з префіксом «Супер»

popcorn1356-1

Компанія «Техніка Дніпро» завжди підтримує обізнаність своїх клієнтів щодо новинок і трендів ринку попкорна й снекової продукції, актуальної у фанфуд-індустрії.
У минулих випусках ми разом з нею розповідали про фаворита ринку – карамелізований попкорн, представляли революційний «Чикаго Мікс», освоювали арифметику й геометрію попкорна. Сьогодні про вже не нового, але перспективного «гравця» ринку, який стрімко набирає оберти, – попкорн «Суперсир» розповідає заступник директора Аліна Гончарова.

Цікава навіть історія його назви: коли перші кінотеатри почали пропонувати цей рецепт своїм клієнтам, не було єдиної назви для нового попкорна в Україні. Хтось називав його «Дабл Чіз», хтось «Подвійний сир». Але відвідувачі кінотеатрів, одного разу спробувавши новацію, приходили до інших кінотеатрів і запитували: «А у вас є суперсирний попкорн?». Бармени кінотеатрів, ще не знаючи, що відповісти прогресивному клієнтові, зверталися в нашу компанію із запитаннями: «Що це – «Суперсир»?», «Чому він «супер»?», «Чим відрізняється від звичайного?». Так завдяки народному розголосу й оригінальному рецепту цей вид пікантного попкорна отримав свій префікс до назви – «супер».

e-max.it: your social media marketing partner

Формула успеха: карамель+попкорн = must have каждого кинотеатра

6

Сладкий триумфатор

 Компания Техника Днепр – эксперт на украинском рынке продуктов funfood-индустрии. Более 10 лет назад специалисты компании познакомили своих клиентов с особенным видом попкорна — карамелизированным! Новинки по разному воспринимаются потребителями, но эта сразу пришлась по вкусу даже самым взыскательным. Постоянно показывая стабильный прирост спроса, карамелизированный попкорн стал настоящим лидером продаж в последние годы. Зрители полюбили этот продукт и, придя в кинотеатр, уверены, что он - must have любой concession-зоны.

К сожалению, не все кинотеатры могут разместить у себя оборудование для карамелизации, а зрители ждут уже ставшую привычной сладость. Желая поддержать абсолютно всех своих клиентов в их стремлении к развитию и удовлетворению желаний киноманов, компания «Техника Днепр» запустила собственное производство карамелизированного попкорна. Теперь необязательно готовить попкорн самостоятельно, его можно купить уже готовым и расфасванным и предлагать в полном ассортименте в красивой упаковке.

 

e-max.it: your social media marketing partner

Сторінка 1 з 7

Поделиться: